Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine dari.si so sestavljeni z upoštevanjem določil Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošne uredbe o varovanju osebnih podatkov – GDPR, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

S spletno stranjo in spletno trgovino dari.si (v nadaljevanju »Spletna stran«) upravlja podjetje DARI, Tanja Gawish s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Uporabnika (kupca) zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila (nakupa), registracije ali prijave na e-novice. Uporabnik je na splošne pogoje predhodno opozorjen in z oddajo naročila, registracijo ali prijavo na e-novice potrjuje, da je z njimi seznanjen.

Podatki o podjetju:

  • DARI, Tanja Gawish s.p.
  • Mala vas 15b
  • 1000 Ljubljana
  • Matična številka: 7376596000
  • Davčna številka: 81044224
  • IBAN: SI56 0284 3026 6770 550
  • Email: info@dari.si

Podjetje ni zavezanec za DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

 

KONTAKT

Kontaktni podatki so na spletni strani dostopni v razdelku »Kontakt«. Vso komunikacijo, ki se v elektronski obliki izmenjuje med uporabnikom in ponudnikom, se smatra kot pisno in ima veljavo pogodbe.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (naslov elektronske pošte, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga in storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • dostopnost izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • pogoji dostave izdelkov in izvajanja storitev (način, kraj in rok dostave);
  • končne cene blaga in storitev (določene jasno in nedvoumno), davek in strošek dostave;
  • dostopnost izdelkov (izdelki in storitve iz ponudbe spletne trgovine naj bi bili dostopni v razumljivem roku);
  • načini plačila;
  • časovna veljavnost ponudbe iz spletne trgovine;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop;
  • pogoji, roki, pojasnilo postopka in stroški vračila izdelka;
  • pojasnilo postopka pritožbe uporabnika, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki;
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake.

Vsebine, objavljene na spletni strani so last ponudnika in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Ne sme se jih kopirati, razmnoževati ali na kakršenkoli drug način distribuirati brez dovoljenja ponudnika. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Pri izdelavi spletne strani lahko pride do napak, na katere ponudnik ne more vplivati in zanje ne odgovarja. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov se uporabnika ob naročilu o tem obvestim.

 

PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja se ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini pogosto ažurirajo in spreminjajo.

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR). Ker podjetje ni zavezanec za DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1), cene ne vsebujejo DDV.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila, nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Spremembe cen ne vplivajo na naročila, ki so bila potrjena pred spremembo.

Posebne ponudbe in popusti se ne seštevajo, razen če je jasno navedeno drugače. Ponudnik si pridržuje pravico, da določi omejitev količine za posamezen izdelek ali paket v promociji.

Kljub trudu ponudnika, da zagotavlja ažurne in točne podatke, lahko pride do napak pri informacijah o ceni, lastnostih izdelka ali roku dobave. V tem primeru, ali v primeru, da se podatki spremenijo med obdelavo naročila, ponudnik uporabnika o napaki sporoči in mu ponudi potrditi naročilo po novih cenah, spremeniti naročilo (v celoti ali delno) ali od naročila odstopiti brez dodatnih stroškov.

Stroški pošiljanja in dostave se obračunajo posebej in niso vključeni v ceno izdelka.

 

NAKUP

Nakup se izvede preko spletne strani.

Uporabnik na spletni strani izbere izdelke, dodatke k izdelku (opcijsko) in jih doda v košarico s klikom na gum »Dodaj v košarico«. V košarici uporabnik pregleda vsebino. V kolikor želi, lahko spremeni lastnosti, količine ali odstrani izdelke. Po potrditvi vsebine košarice uporabnik vnese zahtevane osebne podatke in naslov za dostavo. V naslednjem koraku izbere želeni način plačila in dostave. Pred zaključkom naročila uporabnik še enkrat pregleda celotno naročilo in popravi morebitne napake. Z zaključkom naročila uporabnik potrdi, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja in s klikom na gumb »Zaključi naročilo in plačaj« nakup potrdi. V kolikor je naročilo uspešno sprejeto, se na spletni strani prikaže sporočilo »Naročilo je bilo oddano« in na elektronski naslov dostavi potrditveno obvestilo s podrobnimi podatki naročila.

Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za uporabnika.

 

V kolikor je uporabnik kot način plačila izbral možnost »bančno nakazilo«, na elektronski naslov prejme obvestilo o izvedenem naročilu, a ponudnik do prejetega nakazila naročilo zadrži. Naročilo bo odposlano po prejemu celotnega plačila na transakcijski račun ponudnika. Plačilo je potrebno izvesti v roku 7 dni od potrdila naročila, razen če je dogovorjeno drugače. V primeru zamude pri plačilu si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.

Račun se uporabniku pošlje elektronsko, razen če je posebej zahtevana tiskana različica. Uporabnik mora preveriti prejet račun in ob morebitnih nepravilnostih obvestiti ponudnika v 7 dneh.

Ponudnik si pridržuje pravico do omejitve ali zavrnitve naročila v primeru napak pri vnosu podatkov, nepopolnih podatkov ali sumov zlorabe. V primeru zavrnjenega naročila ponudnik uporabnika obvesti in vrne morebitno že plačano kupnino.

Ponudnik uporabnika obvesti o vseh pomembnih spremembah v zvezi z naročilom, kot so: zamude, spremembe sestave paketa ali tehnične težave. Obvestila se pošiljajo na elektronski naslov, ki ga je uporabnik navedel ob oddaji naročila.

Uporabnik je dolžan preveriti stanje paketa ob prevzemu in morebitne poškodbe takoj sporočiti podjetju.

PREKLIC NAKUPA

Preklic nakupa je možen 24 ur po potrditvi nakupa. Preklic se izvede po elektronski pošti na naslov info@dari.si. Ponudnik v tem primeru morebiti že plačani znesek, zmanjšan za stroške nakazila in druge ustrezno ovrednotene in zaračunane povezane stroške, ki jih je imel, vrne uporabniku v roku dveh tednov po tem, ko mu uporabnik posreduje vse potrebne podatke.

 

NAČINI PLAČILA

Možni načini plačila za nakup izdelkov na spletni strani so:

  • Plačilo na TRR (bančno nakazilo)
  • Plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard)

 

DOSTAVA

Dostavna služba

Ponudnik si prizadeva, da so naročila dostavljena v roku, navedenem na spletni strani. Standardni rok dostave je običajno 2–5 delovnih dni v Sloveniji, odvisno od zaloge in lokacije stranke. Dostava poteka preko kurirske službe GLS. Ponudnik ne odgovarja za zamude ali poškodbe, ki so posledica tretjih oseb, če je bila dostava izvedena v skladu s pogoji.

Osebni prevzem

Uporabnik se lahko odloči za osebni prevzem na naslovu Zvezna ulica 1a v Ljubljani vsak delavnik med 9. in 17. uro. Naročilo je običajno pripravljeno v 1-3 dneh od potrditve nakupa. Ko je naročilo pripravljeno za prevzem, uporabnik prejme eletronsko sporočilo z obvestilom in navodili za prevzem. Ponudnik si v primeru nepredvidenih okoliščin pridržuje pravico do spremembe termina prevzema.

 

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE

Uporabnik ima pravico, da brez navedbe razloga odstopi od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Rok za odstop začne teči z dnem, ko uporabnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je uporabnik za to pooblastil, pridobi dejansko posest nad blagom. 

Pogoji za uveljavljanje pravice:

  • Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži.
  • V primeru, da blago ni mogoče vrniti v originalni embalaži, mora stranka poskrbeti za ustrezno pakiranje, ki preprečuje poškodbe med transportom.

Postopek odstopa

Uporabnik o nameri odstopa obvesti ponudnika preko elektronske pošte na naslov info@dari.si. Ponudnik posreduje navodila za vračilo blaga, vključno z naslovom in postopkom. Kupec pošlje blago na dogovorjen naslov.

Stroški vračila

Stroške vračila nosi uporabnik, razen če je blago poškodovano ali napačno dostavljeno. Vračilo kupnine se izvrši z nakazilom na posredovan TRR uporabnika. Ponudnik je dolžan vrniti kupnino v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, vendar si pridržuje pravico, da vračilo zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Izjeme

Zaradi higiene in varnosti se ne vrača blago, ki je bilo odprto. Prav tako se ne vrača blago, ki je bilo personalizirano in se ne more več prodati.

 

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Ponudnik zagotavlja, da so vsi prodani izdelki skladni z dogovorjenim naročilom, zakonodajo in standardi kakovosti. 

Jamstvo velja dve leti od dneva prevzema izdelka. Za prehrambne izdelke jamstvo velja v okviru navedenega roka uporabe in ob pravilnem shranjevanju.

Postopek uveljavljanja jamstva:

  • Uporabnik mora v roku dveh mesecev po ugotovitvi neskladnosti prijaviti napako preko elektronske pošte info@dari.si.
  • Ponudnik posreduje navodila za pregled in, če je potrebno, vračilo izdelka.
  • Po pregledu se ponudnik odloči o nadomestilu izdelka, popravilu ali vračilu kupnine.

Jamstvo ne velja za poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, neupoštevanja navodil ali naravne obrabe. Za izdelke, ki so bili personalizirani ali prilagojeni po naročilu, se jamstvo nanaša le na napake, ki niso posledica same prilagoditve.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Uporabnik lahko predloži pritožbo glede izdelka, storitve ali postopka naročila preko e-pošte na naslov info@dari.si ali po pošti na sedež podjetja.

Pritožba mora vsebovati:

  • Podatke o kupcu (ime, naslov, številko naročila)
  • Podrobnosti o razlogu pritožbe
  • Priložene dokaze, kot so fotografije ali videoposnetki, če je to potrebno

Ponudnik obravnava pritožbo v 14 dneh od prejema. Uporabnik bo obveščen o rezultatu obravnave in predlagani rešitvi, kot so nadomestilo izdelka, popravilo ali vračilo kupnine.

Uporabnik ima pravico zahtevati pravno zaščito v primeru, da rešitev podjetja ne zadostuje zakonskim zahtevam. Vse pritožbe se obravnavajo v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, brez vključitve pravnih postopkov. V kolikor to ni mogoče, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Platforma za spletno reševanje izvensodnih potrošniških sporov (SRPS) je dostopna na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Splošne določbe

  • Ponudnik varuje osebne podatke strank v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in uredbo GDPR.
  • Podatki se zbirajo in obdelujejo izključno za namene izvedbe naročil, dostave, računovodstva in obveščanja strank.

Soglasje in pravice strank

  • Uporabnik z oddajo naročila soglaša z obdelavo svojih osebnih podatkov.
  • Uporabnik ima pravico do vpogleda, popravka, omejitve obdelave in izbrisa osebnih podatkov.
  • Uporabnik lahko kadarkoli umakne soglasje za neposredno trženje.

Posredovanje podatkov tretjim osebam

  • Podatki se posredujejo le, če je to potrebno za dostavo naročila ali izpolnitev zakonskih obveznosti.
  • Podatki se ne prodajajo ali posredujejo za trženjske namene brez soglasja uporabnika.

Tehnični ukrepi varnosti

  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov uporabnika ter podatkov nakupa.

 

OPOZORILA

Prodaja alkoholnih pijač je mladoletnim osebam prepovedana. Uporabnik mora biti polnoleten, v nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!